Heeft u een klacht?
Al onze medewerkers werken hard om u de beste zorg te geven. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze zorg of dienstverlening. Bijvoorbeeld over de behandeling door de huisarts of het telefonisch contact. Laat het ons weten, zodat we kunnen leren van uw ervaring.
Klachtenfunctionaris
Is het lastig voor u om de klacht met ons te bespreken of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan bij een klacht bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op het telefoonnummer 088-0229100 of uw klachten via de website van de SKGE indienen.
Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts én na bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u om een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit verschillende leden die zowel patiënten als huisartsen vertegenwoordigen. Meer informatie hierover vindt u op www.skge.nl.